حمل بار از مشهد به شهركرد حمل بار از مشهد به شهركرد

ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها

باربري مشهد به شهركرد توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

​  

حمل بار و اثاثيه از مشهد به شهركرد توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به شهركرد و كوهرنگ و بروجن و هفشجان و اردل و بن و سامان و فارسان و لردگان توسط: باربري مشهد به شهركرد زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به شهركرد و كوهرنگ و بروجن و هفشجان و اردل و بن و سامان و فارسان و  لردگان از جمله نيسان وانت _خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به شهركرد
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
 

باربري مشهد به شهركرد : مسافت بين مشهد تا شهركرد به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به شهركرد به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به شهركرد
1,251 كيلومتر
14 ساعت 12 دقيقه
باربري مشهد به شهركرد در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به شهركرد و كليه شهرهاي استان شهركرد كرج طالقان و (ساير شهرهاي استان شهركرد) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به شهركرد در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به شهركرد و كليه شهرهاي استان شهركرد ارائه نمايد.

باربري مشهد به شهركرد داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به شهركرد بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به شهركرد منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به شهركرد لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به شهركرد و ساير شهرهاي استان شهركرد از جمله كرج طالقان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

051-35224818    051-36036336    051-38766336    09153664818    09159110356   


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/27 ساعت: ۱۱ توسط:barbarimashhad :